Post by ucanagdabdie on Feb 6, 2022 13:13:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking City - Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking City - Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder øger tokens ▞▞▞
▞▞▞ Cooking City - Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Jeg har spillet dette spil i lang tid. Jeg kan virkelig godt lide det. Det er udfordrende og har mange niveauer. Men pludselig er den holdt op med at virke og vil ikke åbne igen. Der står " madlavningsbyen holder op med at stoppe" Spillet bliver ved med at gå ned. Dette er aldrig sket før. Hjælp mig venligst, hvad kan jeg gøre for at få spillet åbnet igen. Jeg prøvede at rense cachen, men det virker stadig ikke. 😭😫 Jeg ændrer min vurdering, efter at problemet er løst.
download Object Hunt Game apk til android, Hold dig skjult. ... Imposter Hunt: City on Fire ... Pizza Maker Shop - Free Cooking Games.
elsker spillet, men der er en fejl. på tidsindstillede spil er der ingen måde at vinde på, undtagen at bruge boost. jeg bliver ved med at løbe tør for ædelstene. Jeg føler, at jeg er klar til at fejle. når thw timeren starter, tager det sekunder for den første kunde at komme ud. så i slutningen af spillet tilbereder de sidste kunders mad nøjagtigt 1 sekund for sent. pls fix dette problem
Hej, jeg har været så glad for dette spil, kan du tilføje noget mere butik? Ligesom cupcake shop eller kagebutik? Eller noget du kan gøre? Venligst, jeg nød virkelig dette spil, opdater venligst spillet, VENLIGST.
Efter at have opgraderet på niveau 2, så det ud til aldrig at redde fremskridtet. Var nødt til at opgradere igen. Bortset fra det, ret godt spil.
Den værste spiloplevelse, jeg nogensinde har haft. Jeg spillede lige dette spil, og jeg kom her for at skrive en anmeldelse, fordi det er latterligt. Utallige gange har jeg været midt i at bruge mit sidste boost, og spillet fejler på mystisk vis ud af ingenting. Når du vinder for mange gange, fejler det, når du har set annoncer for 100. gang for at vinde boosts, fejler det, at du ikke får din præmie. Spillet stopper bare automatisk, og du får ingenting. Du skal se en million annoncer, der fejler din telefon
Spillet er meget rart, det eneste problem, vi står over for, er, når vi får et niveau på sekunder, som kunderne forsinker, de dukker op, når du har mistet nogle gode sekunder for at skaffe dig hjerterne eller pladerne .. vær sød at arbejde videre med det. svært at nå målet, når kunderne forsinker og tiden går og uden slik, bliver det udfordrende ... tak
Cooking City - jeux de cuisine Arcade guv
Min spilfremgang gik tabt, da jeg opdaterede.
Cooking City - Cooking Games Arkada qbsj
Jeg elsker spillet, de forskellige niveauer med deres udfordringer, det bliver bare mere spændende niveau efter niveau
for mange annoncer. og kan ikke fortsætte til næste eventyr. kan ikke downloade det. Jeg er færdig med alle de 4 eventyr, men kan ikke gå videre til båden
Det er sjovt, men har alvorlige fejl, som forhindrer dig i at gå på bestemte niveauer, det er umuligt at bestå niveau 15 uden at købe ædelstene, dette spil bliver hårdt for hurtigt, jeg elsker grafikken, men jeg vil ikke betale for ædelstene for at fortsætte med at afinstallere.
En at finde det meget meget svært at passere et bestemt niveau efter at have købt en masse bosst
Jeg har nået kyoto-niveau, og jeg kan ikke finde niveau 2 og derover seriøst😡
meget sjovt spil. spændende og holder dig på tæerne
dette er et fantastisk spil, men tilføjelse kommer efter hvert niveau, så prøv at opdatere det og tak magiske syv for dette vidunderlige spil💝💝💝💝
meget underholdende. Skam så mange annoncer, men stadig 5 stjerner
Mega Sharks: Shark Games ... Arkade. Opdatering : June 01, 2020. Krav : Android 4.1+ ... Cooking City: chef fever games APK: Cooking City: chef fever games.
The Art of the Burger
Spil · Arkade - Download Android Games & Apps
Ville være bedre, hvis du tjente flere mønter. Jeg spiller et kagespil, og du tjener en masse mønter og ædelstene, så du kan opgradere. Du kan ikke tjene penge nok til at opgradere mere end 1 vare...ingen gevinstsituation. Afinstalleret spil
Jeg elsker spillet, men hader det, når jeg føler, at jeg er presset til at få en Facebook-konto. Håber selvfølgelig, at du kan slippe væk fra at få folk tvunget til at åbne en konto. Kundeservice tager bestemt lang tid at løse mit problem med mine ædelstene og boostere. Jeg håber, at ingen går igennem den lange ventetid, jeg havde.
Hvad har du gjort med spil.. annoncer efter hver etape. Nogle gange satte annoncer fast, og spillet blev hængt. Og jeg mistede min belønning hver gang. Nul vurdering for dette smukke spil.
Cooking City - Cooking Games Arkada qbsj
Dette spil er fantastisk, men jeg har nogle problemer med det, nogle gange roder det op og virker bare ikke, og de fleste gange fryser det, jeg vil have dig til at ordne det, hvem der nogensinde har lavet spillet, skal løse det problem. Efter at have læst de andre kommentarer eller anmeldelser downloadede jeg det, spillede det et stykke tid for at finde ud af, om det, folk sagde, var sandt. Efter at have spillet det, blev jeg for alvor afhængig, men den næste dag, som var i går, frøs den bare på mig i længst tid end normalt, den frøs i 1 time.
Jeg nød dette spil så meget, indtil jeg kom til Donut House. Niveauer er umulige at slå uden boostere. Opgraderinger er alt for dyre. Oven i dette havde jeg min gris fuld af diamanter, som jeg måtte vente i mere end 24 timer på at hente (så jeg kunne købe boosterne). Gæt hvad, efter at have ventet mere end en dag på at samle diamanterne, forsvandt grisen simpelthen. Væk. Ingen gris, ingen diamanter. Det her er grimt. Spild ikke din tid på dette spil, hvis du ikke vil bruge rigtige penge på det.
Virkelig nemt og et sjovt spil kan varmt anbefales
Angry Birds Transformers 1.47.2 MOD + DATA (Ubegrænset ...
Dette spil stinker! Hvert niveau fortæller dig "du har brug for 1 kunde mere for at fuldføre niveauet", og at du bliver nødt til at se en fuld annonce for at hjælpe dig med dette, men selvom hvor hurtig du er, vil det i slutningen af spillet stadig siger, at du har brug for 1 kunde mere. Hver gang du fuldfører eller fejler et niveau, en annonce. dukker op Så irriterende 👎👎
Download Chef City : Kitchen Restaurant Cooking Game - Seneste Version 2.7 Til Android Af Cupcake Studios - Spil som Crazy Chef i City of Cooking Games
det er meget animeret, men sjovt, ikke mange annoncer
det viser sig at ligne burger 🍔 kald kaffe ☕ ect. det er nyttigt at tiden går Jeg kunne lide det jeg kan give 5 stjerner jeg kan bare lide 👍👍 prøv det
See the Top Educational Android Apps in Denmark on the Google Play Charts by Free, Paid, ... Kids Food Games Inc. Girl Games: Unicorn Cooking.
Dette er et godt spil til at begynde med, men du kan først komme videre efter et stykke tid, hvis du betaler for ædelstene med rigtige penge, men efter et stykke tid bliver spillet kedeligt gentagne og ikke værd at bruge flere og flere rigtige penge for disse ting.
Gameplay er vanedannende, men det er super irriterende at blive ved med at spille, når du bliver bombarderet med annoncer i spil og andre apper hvert andet sekund. I det sekund, spillet lanceres, skubber de en masse af mulighederne for køb i spillet til dig, hver gang du fuldfører et niveau, vil en tilfældig app-annonce komme op, og når det er gjort, bliver der skubbet endnu mere i spilsalget i dit ansigt. Der er ingen mulighed for at gå direkte til næste niveau, og du bliver konstant blandet fra menu til menu
Cook like a super chef in this cooking city, a food game makes you crazy. Burger and Pizza Recipes. 4.5.
Det er sjovt at spille spil.men jeg er købt ædelstene for 2 gange.men jeg fik ingen ædelsten, jeg lister kun mine penge.de snyder
virkelig let at spille og masser af sjove niveauer.
Elsker spillet. Hvis jeg har 5 minutter eller mere.
Hvorfor gjorde I et bestemt niveau så svært og umuligt at vinde.. alt det her madlavnings-sludder er noget vrøvl, der kommer et bestemt tidspunkt, hvor du går i stå og ikke kan fortsætte.
Send sticky broadcast: • Allows the app to send sticky broadcasts, which remain after the broadcast ends. Excessive use may make the device slow or unstable
Jeg giver den en 4-stjerne, fordi den er så god, men jeg hader pop-up-reklamer, så jeg giver den en 4-stjerne
fantastisk spil til at fordrive tid, det er sjovt fantastisk på en tabletskærm 😀
Skuffende spil. Hvordan kan du passere de forskellige stadier uden penge eller med småpenge. Meget arbejde uden nøjagtig betaling. Det er irriterende til det punkt, at du vil afinstallere spillet. Konceptet med spillet er godt, men indtjeningen i hvert trin mke dig skuffet. Det er ikke udfordrende længere, det er irriterende. Opgraderingsprisen på apparater og fødevarer er så dyre. Pris og indtjening er ikke balance. Det er umuligt at bestå hvert niveau. Jeg vil afinstallere det. Det er spild af kræfter og tid.
Cooking City - Startside | Facebook
Touchgrind BMX اسپورٹس zxm